Monday, July 7, 2014

"Sherlock Holmesi seiklused" - Arthur Conan Doyle

52.

Pealkiri: "Sherlock Holmesi seiklused"

Autor: Arthur Conan Doyle

Leheküljed: 271

Raamatust: «Mul on meeldiv täheldada, Watson, et te olete senini mõistnud tõde, et neis meie juhtumite ülestähendustes, mis te olete lahkelt kirja pannud ning, ma pean ütlema, vahetevahel ka ilustanud, ei ole te esile toonud mitte niivõrd paljusid cause célebré'sid ja sensatsioonilisi kohtuprotsesse, milles ma olen osalenud, vaid pigem juhtumeid, mis võisid olla küll iseenesest tühised, kuid andsid sellegipoolest võimaluse kasutada neid järelduste tegemise ja loogilise sünteesi võimeid, mida ma olen oma tegevusalal eriti arendanud.»
Sherlock Holmes

Sisukord:
Saateks
Skandaal Böömimaal
Punapeade liit
Kadunud peigmehe juhtum
Boscombe'i oru mõistatus
Berülldiadeemi mõistatus
Inseneri pöidla mõistatus
Kõrgest soost poissmehe mõistatus
Punaste pöökide mõistatus
Viis apelsiniseemet
Viltuse suuga mees
Sinise granaatkivi mõistatus
Tähnilise lindi mõistatus

Arvamus: Oli jälle väga mitmeid tähelepanuväärseid ja humoorikaid lugusid. Lugemine sujus kiiresti (hoolimata sellest, et luges terve raamatu kõva häälega sõbrannale ette) ja sai ka ise kaasa nuputada. Kvaliteetne ja väärt ajaviide.

Hinnang: 9/10


No comments:

Post a Comment