Sunday, February 10, 2013

"Ausad illusioonid" - Nora Roberts

7.

Pealkiri: "Ausad illusioonid"

Autor: Nora Roberts

Leheküljed: 470

Sisu: Raamat räägib mustkunstiku perekonnast - Nouvelle´dest, kes võtavad enda juurde elama kodust ära jooksnud poisi Luke´i. Nouvelle´d rändavad mööda maailma ringi ja... varastavad. Nimelt on tegu supervarastega, kellele meeldib ennast proovile panna.
Aastatega armub Luke oma kasuõesse Roxy´sse ning noortest saab armas paar. Kõik aga muutub, kui nende ellu tuleb tagasi vana vaenlane - Sam... Luke peab kaduma Nouvelle´de elust, kuid ta vannub, et tuleb tagasi ja maksab kätte Sam´ile.

Raamatu tagakaanelt: Maailmakuulsa mustkunstniku tütar Roxy Nouvelle on pärinud isa talendi ja tema nõrkuse juveelivarguste vastu. Sellesse värvikasse keskkonda tuleb Luke Callahan, põgenemiskunstnik, kes võidab Roxy südame ja hoiab saladusi, mis hoiab saladusi, mis purustaksid tema illusioonid.

Enda arvamus: Mulle täiesti meeldivad sellised suurema mõtteta lood, mida on mõnus ajaviiteks lugeda. Loomulikult iseloomustab neid ettearvatav lõpp ja üsnagi sarnane stsenaarium olenemata sellest, et iga lugu on isemoodi.
Mulle meeldisid selle loo tegelased, kes olid kõik väga omanäolised ja huvitavad. Ka kogu mustkunsti ja rändtsirkuse asi oli lahe. Ma olen alati mõelnud, et millised inimesed tegelikult seda tööd teevad? Mina küll ei suudaks. Raamatut lugedes mõistsin, et see ongi pigem selline päritav asi - isa oli rändtsirkuses, poeg jätkab sellega, sest kasvab ju sellises keskkonnas üles.
Üldiselt oleksin ise siit raamatust mõned asjad (näiteks Roxy laps ja Tarkade kivi) välja jätnud, et lugu liiga fantaasiarikkaks ei läheks, aga muidu oli kõik väga hea. Praegu ei ole mul eriti aega lugeda ja sellised lihtsad raamatud kõlbavad väga hästi.

Hinnang: 7/10


No comments:

Post a Comment