Sunday, December 2, 2012

"Minu Tai" - Mai Loog

96.

Pealkiri: "Minu Tai"

Autor: Mai Loog

Leheküljed: 295

Sisu: Mai Loog kolis Taisse 11 aastat tagasi. Internetis kohatud inglasest kallimaga otsustasid nad naeratava lõunamaa kasuks. Nüüd on Mai taas vallaline, kuid elab ja töötab siiani Bangkokis. Troopilise Tai erootilis-eksootiline õhkkond on avanud temas küljed, mida nii mõnedki Eesti lapsepõlvesõbrannad alguses veidraks pidasid. Miks teeb Mai muusikavideosid, kus oma jutustatud loo juurde tantsib ringi kalli pitspesu väel või sädelevates bikiinides? Kuidas sobivad Mai jänkukõrvad kokku doktorikraadi ning Tai poliitilise situatsiooni analüüsimisega Eesti meedias?
«Ma olen kaasaegne naine, ma olen seks-subjekt, ja ma naudin seda,» ütleb Mai ning selgitab oma raamatus seda lähemalt.

Enda arvamus: Tai on minu jaoks paratamatult selline riik, millest ma olen palju kuulnud, kuid millest siiski tegelikult midagi ei tea. Sellepärast asusingi üsna õhinal lugema. Raamat ei olnud halb, kuid samas ei tekitanud ka mingit suurt "wow-efekti". Ilmselt sellepärast, et autori mõttemaailm ja minu oma erinevad üsna paljuski. Ma ei taha öelda nagu ma mõistaksin sellist maailmapilti hukka - ma ei mõista ühtegi maailmapilti hukka - aga lihtsalt kohati tekkis ikka pähe see mõte, et sellises vanuses naine ja elab sellist elu... Aga tegelikult mõjus see raamat värskendavalt ja mõnusalt - jälle selline "murrame-reegleid" stiilis lugu.

Hinnang: 7/10


No comments:

Post a Comment