Thursday, January 20, 2011

"Päikesevarjutus" - Stephenie Meyer

7.

Pealkiri: "Päikesevarjutus"

Autor: Stephenie Meyer

Leheküljed: 589

Sisu: Seattle'it vapustab rida salapäraseid tapmisi ning ähvardav oht sunnib igipõliseid vaenlasi liitu sõlmima. Bella kistakse üha sügavamale müütide ja üleloomulikkuse maailma, kus võitlust ja vastuseisu on oodata rohkem kui ühel tasandil ning head ja kurja, lähedast ja kauget, elu ja surma tundub eralduvat vaid õhkõrn piir. Bella peab tegema mitu valikut ja tõdema, et minevikuvarjud on visad järgnema ja kättemaksuhimu niisama kergesti ei kustu.

Enda arvamus: Ma ei tea, miks ma seda jälle lugesin. See jah muutis mind vihaseks ja järsku vihkasin ma kõiki tegelasi. Suurt lolli ja krantsiliku Jacobit ja lolli printsi Edwardit ja näostsinistähkijat Bellat ja üldse kõiki teisi. Ma ei tea, millest see tuli, aga terve lugemiseaja ma vihkasin seda.

Hinnang: 4/10


No comments:

Post a Comment