Thursday, October 21, 2010

"Tüdruk, 15 Flirt Inglismaa nimel" - Sue Limb

107.

Pealkiri: "Tüdruk, 15 Flirt Inglismaa nimel"

Autor: Sue Limb

Leheküljed: 200

Sisu: Prantsuse kired, porised telgid ja raevukad lehmad! Jess on hädas. Ta peab enne prantsuse vahetusõpilase Edouardi küllatulekut poisile kirjutama ning tema tavaline võime karismaatilisi, võluvaid ja ahvatlevaid kirju paberile panna on teda maha jätnud. Aga teine mure on veelgi hirmsam. Ta peab saatma oma foto! See mõte täidab Jessi erilise hirmuga. Aga sellele probleemile leiab ta lahenduse – digitaalselt täiustatud lahenduse – ja kellelt siis veel abi küsida kui mitte parimalt sõbralt Fredilt?

Enda arvamus: Üks geniaalsemaid raamatuid, mida ma tean. Ma olen seda raamatut vist tegelikult neli korda lugenud, aga nagu tavaliselt olen ma unustanud selle kirja panna. Jess oli liiga hädine ja ei saanud aru, et nad Frediga oleks ideaalne paar, aga ikkagi mulle meeldis see raamat.

Hinnang: 9/10


No comments:

Post a Comment