Thursday, October 21, 2010

"Sefiirist loss" - Ketlin Priilinn

111.

Pealkiri: "Sefiirist loss"

Autor: Ketlin Priilinn

Leheküljed: 155

Sisu: "Sefiirist loss" on südamlik, haarav ja stiilipuhas noorsooromaan, millest otsitakse vastust paljudele olulistele küsimustele. Kuidas saada hakkama uues koolis, teistsuguses keskkonnas? Kuidas leida sõpru ja toime tulla vaenlastega? Kuidas mõista, mille põhjal vormuvad teiste noorte arusaamad sellest, mis on oluline? Kuidas kujunevad nende hinnangud meie kohta? Ja mida selliste hinnangutega peale hakata: kas uskuda seda, kes kõige kõvema häälega karjub või seda, kes vaikides kannatab? Või kuulata hoopis omaenese südame häält?

Enda arvamus: Oieioieioiei. See oli halvem kui lootsin, aga parem kui arvasin. Algus oli lihtsalt NIIII tüüpiline. Ja ma ei tea, kas viga on minus aga see lugu tundus mulle kuidagi nii võlts. Täiesti emotsioonitu värk. Ja pärast seda kui ma selle Jakobi saladuse teada sain, aimasin ma juba kohe ära, mis toimub ajalooõpsiga, sest kõik märgid olid olemas. Ja üldse oli see nii veider. Mulle ei meeldinud, kohe üldse mitte ei meeldinud. Emotsioon = 0 (suur ja ümmargune)

Hinnang: 4/10


No comments:

Post a Comment