Monday, November 4, 2013

"The fault in our stars" - John Green

76.

Pealkiri: "The fault in our stars"

Autor: John Green

Leheküljed: 336

Sisu: Despite the tumor-shrinking medical miracle that has bought her a few years, Hazel has never been anything but terminal, her final chapter inscribed upon diagnosis. But when a gorgeous plot twist named Augustus Waters suddenly appears at Cancer Kid Support Group, Hazel's story is about to be completely rewritten. Insightful, bold, irreverent, and raw, The Fault in Our Stars is award-winning author John Green's most ambitious and heartbreaking work yet, brilliantly exploring the funny, thrilling, and tragic business of being alive and in love.

Enda arvamus: Märkasin, et nüüd on ka eestikeelne variant väljas, aga ise usun, et originaal kindlasti parem.
Selle raamatuga on selline lugu, et kõik mu ümber rääkisid sellest ja mina ei teadnud midagi. Kuni ühel päeval üks mu hea sõber selle endale ostis ja hiljem mulle lugeda laenas.
Mulle tohutult meeldib John Green'i stiil, lihtne, lõbus ja tabav. Isegi kõik sügavamõtteline on edasi antud väga igapäevaselt ja lihtsalt. Samuti on tegu väga kerge inglise keelega (ehk ei pea pidevalt sõnaraamatut lappama, et midagi üldse aru saada).
Lugu ise oli emotsionaalne ja ilus ning pani väga mõtlema. Just selle üle, kui paljudel inimestel läheb elus halvemini kui minul ja kuidas nad sellega toime tulevad. Kuid päris pisarad see siiski minust välja meelitada ei suutnud.
Tegelased olid kahtlemata huvitavad. Augustuse armastus metafooride vastu oli väga kihvt. Hazel oli vahvalt sarkastiline ja ka ülejäänud kõrvaltegelased toetasid kogu lugu igati.
Igatahes ma arvan, et tegelikult on selles loos veel varjatud tähendusi, mis võib-olla tulevad välja alles pärast teist või kolmandat lugemist.

Hinnang: 9/10

Pilt: rahvaraamat.ee

No comments:

Post a Comment