Sunday, November 24, 2013

"Girl, interrupted" - Susanna Kaysen

82.

Pealkiri: "Girl, interrupted"

Autor: Susanna Kaysen

Leheküljed: 168

Sisu: Tying in to a major new film starring Winona Ryder, Whoopi Goldberg and Vanessa Redgrave, this is Kaysen's clear-sighted account of her two-year stay at a psychiatric hospital at the age of eighteen.

Enda arvamus: Kui ma seda filmi vaatasin, olin ma nii meeletus vaimustuses, et nutsin silmad peast välja. See oli nii imeline, kihvt, eriline ja mis kõige tähtsam - tõsieluline. Ja kui ma veel teada sain, et ka raamat on olemas - ma lihtsalt pidin selle saama! Kui ma lõpuks raamatu ostsin, viivitasin veel nädala enne, kui lugema hakkasin... Kõik ikka selleks, et lugemist rohkem nautida.
Pettumus oli suur. Sisu oli väga segane. Kord hüppas ajas edasi ja siis jälle tagasi. Ilma filmi vaatamata poleks ma tõenäoliselt peaaegu millestki aru saanud. Niimoodi lugedes tundus lugu isegi igav. Tõsi, olid mõned head mõtted ja ütlused, mis tasuks ehk üles märkida, aga ei midagi sellist, mida ootasin-lootsin.

Hinnang: 6/10

Pilt: rahvaraamat.ee

No comments:

Post a Comment