Monday, August 12, 2013

"Vaikus" - Becca Fitzpatrick

51.

Pealkiri: "Vaikus"

Autor: Becca Fitzpatrick

Leheküljed: 382

Sisu: Becca Fitzpatricku edukate romaanide „Salajane” ja „Crescendo“järg, kus langenud ingel Patchil ja koolitüdruk Noral on võidelda veel üks võitlus: relvadeks armastus ja lõppematu usk teineteisesse peavad nad peatama kurja, kelle käes on võim purustada igaveseks kõik see, mille nimel nad on vaeva näinud.

Enda arvamus: Esialgu tahtsin sinu edasi anda oma sõnadega, kuid kõik see oleks olnud nii keeruline, et jäin siiski interneti-tutvustuse juurde.
Selle sarja lugemist alustasin ma vist umbes kaks aastat tagasi ja seetõttu oli terve raamat väga segane. Kohati ajasin kogu lugu sassi ühe teise raamatuga. Igatahes, kui ma lõpuks enam-vähem kõigest aru sain, pidin tõdema, et tegu on päris hea noortekaga. Mitte küll minu enda lemmikuga, aga siiski hea noortekaga. Tõsi, kohati on tegevust liiga vähe, kuid tegelased on toredad ja lugu ise ka... kui see tüüpiline igavese-armastuse teema sealt vahelt ära jätta. Samas jäi väga palju asju küsimärgi alla, sest ma ei saanud aru, kas ma lihtsalt ei saagi aru või on raamat ise veider.
Suhteliselt raske on hinnangut anda. Neile, kellele meeldib "Videvik", meeldib ilmselt ka see lugu.

Hinnang: 7/10


No comments:

Post a Comment