Monday, August 12, 2013

"Catching fire" - Suzanne Collins

52.

Pealkiri: "Catching fire"

Autor: Suzanne Collins

Leheküljed: 472

Raamatu tagakaanelt: Against all odds, Katniss Everdeen has won the annual Hunger Games with fellow district tribute Peeta Mellark. But it was a victory won by defiance of the Capitol and their harsh rules. Katniss and Peeta should be happy. After all, they have just won for themselves and their families a life of safety and plenty. But there are rumors of rebellion among the subjects, and Katniss and Peeta, to their horror, are the faces of that rebellion. The Capitol is angry. The Capitol wants revenge. Suzanne Collins continues the amazing story of Katniss Everdeen in Catching Fire, the second novel of the phenomenal Hunger Games trilogy.

Enda arvamus: Taaskord tuli välja reegel, et alati on sarja esimene osa kõige parem. "Catching fire" oli tunduvalt "halvem" kui "Hunger Games", aga sellegipoolest meeldis see mulle väga. Iga leheküljega hakkasin ma peategelast, Katnissi, aina rohkem armastama. Peeta ei sümpatiseerinud mulle algusest peale.
Eks kohati tundub jah liiga fantastiline, et üks 17-aastane tüdruk võib muuta maailma, kuid samas ei mõju raamat ebarealistlikult. Sest nagu ma alati öelnud olen - isegi ulme võib ebareaalne olla. Seda siin kindlasti ette heita ei saa.
Kui alguses tundus mulle, et üks teismeline ei saa niimoodi oma lugu pajatada nagu Katniss seda teeb (sõnavara jms), siis tegelikult arvestades sellega, mida ta läbi elanud on, ei tundnud see enam üldse imelik. Raamat on lihtsalt loetav ja ma usun, et originaalkeeles hulga parem kui tõlkes (juba pealkirjad on tõlkes kergelt veidrad).

Hinnang: 10/10

pilt apollo.ee

No comments:

Post a Comment