Monday, August 6, 2012

"Vampiiripäevikud: Raev" - L. J. Smith

71. 

Pealkiri: "Vampiiripäevikud: Raev"

Autor: L. J. Smith

Leheküljed: 223

Sisu: Endine keskkooli kõige populaarsem tüdruk Elena on muutunud selleks, mida ta kunagi kartis ja ihaldas. Stefanit piinab teadmine Elena kaotamisest ning järk-järgult hakkab ta mõistma, et Damon polegi ehk tema suurim vaenlane Fell's Churchis. Damonil on viimaks läinud korda Elena poolehoid võita, kuid tema võidurõõmu mürgitab kättemaksuiha Stefani vastu. Kas vennad suudavad otsustavas lahingus koos ühisele vaenlasele vastu astuda?

Enda arvamus: Ma olen kergelt segaduses, sest ma ei tea, kas ma lugesin teist osa ja ma mõtlesin ka tükk aega ega ma juba seda sama varem lugenud pole, aga vist siiski mitte. Vähemalt üles märkinud ma seda küll pole.
Minu jaoks oli see lugu täpselt järjekordne tüüpiline vampiirihala. Kui ma peaksin valima Videviku, Vampiiride Akadeemia ja Vampiiripäevikute vahel, siis valiksin kahtlemata Vampiiride Akadeemia.
Tüüpiline halb-kutt-hea-kutt võitlus, kes "põnevuseks" on veel juhuslikult vennad ja nad jahivad ühte sama tüdrukut, sest too meenutab neile ühte teist tüdrukut minevikus. See tuleb see mineviku tüdruk (kes muide ennast tegelikult ära tappis, aga siis selgus, et ta ei tapnud ikkagi) ja on vihast segane, et vennad julgevad kellessegi teise armuda... mitu sajandit hiljem. Lisame veel paar selgeltnägijast tüdrukut, kes oskavad alati viimasel hetkel ennustada, kus miski toimub, et vampiirid saaks selle siis ära hoida. Jama.

Hinnang: 4/10


No comments:

Post a Comment