Monday, August 6, 2012

"Erilised" - Scott Westerfeld

72.

Pealkiri: "Erilised"

Autor: Scott Westerfeld

Leheküljed: 317

Sisu: Sarja kolmandas raamatus on Tallyst saanud Eriline. Seda, et Erilised linnas kõigisse hirmu sisendavad, teatakse ka siis, kui nendega kunagi elus ei kohtutagi. Tally aga oli kohtunud nendega juba siis, kui ta oli alles inetu. Erilised on hirmuäratavalt ilusad, kiired ja tugevad ning nende eest pole pääsu. Ja nüüd on Tally ise üks neist, üks neist üliinimestest, kes peab ühiskonda ohjes hoidma ja isepäiseid jooksikuid püüdma. Ta ei oleks aga Tally Youngblood, kui kusagil ta ajusopis ei elaks edasi mälestus millestki muust, sellest, kes ta oli varem. Seda mälestust on siiski võimalik maha suruda. Kuni selle hetkeni, mil ta saadetakse retkele, mille eesmärk on lõplikult hävitada Uus-London. Tallyle tähendab see, et ta peab valima ja sellest valikust ei sõltu mitte ainult tema, vaid ka paljude teiste saatus…

Enda arvamus: Mul on nii-iii-iii kahju, et raamatukogu UNUSTAS teise osa tellida ja tellis kohe kolmanda, sest kuigi ei ole kolmas osa teisega ilmselt eriti kõvasti seotud, oleks sellegipoolest asi selgem ja parem, kui ma oleksin ka saanud teise osa läbi lugeda.
Igatahes... juba raamatusarja esimene osa "Inetud" meeldis mulle väga just põhimõtte tõttu. "Erilised" meeldis mulle veel enam, sest seal oli päris palju originaalselt välja mõeldud asju, kuid samas ka tohutult palju igapäevaelust võetud mõtteid, asju, mis iseloomustavad just teatud tüüpi inimesi ning üleüldse inimeste kinnisideid ja maailmapilte.
Selliseid raamatuid ma lausa neelan - ehk alustan ja lõpetan ilma, et teeksin vahepeal väikest pausigi.
Ja ma tahan tohutult teist osa ka lugeda.

Hinnang: 9/10







No comments:

Post a Comment