Friday, April 13, 2012

"Minu oma" - Kristi Rebane

32.

Pealkiri: "Minu oma"

Autor: Kristi Rebane

Leheküljed: 272

Sisu: Elu. See kulgeb ootamatult kiiresti ka siis, kui kellaosutid ülekaaluliste poisikeste roomamiskiirusel sihverplaadil ringe näivad tegevat. Piisab vaid hetkelisest allaandmismomendist, et ärgata teadmises, et me ei mängi oma elus enam peaosa. Ja kontrolli taastamine pole pooltki nii lihtne kui selle kaotamine.

Enda arvamus: Olen seda varemgi paar korda lugenud. Mõned aastad tagasi mulle meeldisid sellised raamatud. Nüüd mitte nii väga, sest see raamat on üks suur depressioonipilv ja kahjuks mitte eriti reaalne depressioon, sest tegelikult ei juhtu peaaegu kolmveerand raamatut mitte midagi tõsist, et olla selline närviline depressioonis isiksus nagu peategelane seda on. Samuti oleks võinud olla natukene rohkem kirjeldusi Julia minevikust, sest hetkel jäi minule täpselt selline "mu-vanemad-on-halvad-maailm-on-halb-elu-on-halb" mulje, kuid ma ei saanud aru, millest see kõik pihta hakkas. Üldiselt mitte eriti usutav.

Hinnang: 6/10

No comments:

Post a Comment