Sunday, April 22, 2012

"Okultismiklubi" - Kersti Kivirüüt

33.

Pealkiri: "Okultismiklubi"

Autor: Kersti Kivirüüt

Leheküljed: 167

Sisu: «Läheme siis meie ka filmi vaatama,» sõnas Viktor taldrikut õrnalt enda poole tõmmates. «Aga teistele võiks rääkida, et vaim tuli välja ja ...» Lause jäi lõpetamata, sest taldrik rebis end Viktori sõrmede alt lahti ning libises äkilise hooga lava suunas. […]
«Idioot! Miks sa nii tegid? Ma oleksin rabanduse saanud!» Veronikal oli ehmatusest nutt kurgus. «Ma ... ma ei teinud midagi ... ta ise läks ... ausõna.» kokutas samavõrd jahmunud Viktor.

Enda arvamus: Ma ütlen kohe ära, et mulle isiklikult see raamat ei meeldinud, aga see ei tähenda, et see oleks halb raamat. Raamat erineb teistest noortekatest päris palju, põnevust ja natukene õudust ning üleloomulikust oli ka. Samuti oli mu meelest raamat väga hästi läbi mõeldud. Oleks võinud umbes 100 lehekülge paksem olla, siis oleks see raamat ilmselt ka mulle meeldinud. Sobib hästi fantaasia ja kummituste fännidele!

Hinnang: 8/10



No comments:

Post a Comment