Saturday, January 4, 2014

"Hea uus ilm" - Aldous Huxley

86.

Pealkiri: "Hea uus ilm"

Autor: Aldous Huxley

Leheküljed: 190

Sisu: XX sajandi ühe targima ja fantaasiarikkama inglise kirjaniku tulevikunägemus totalitaarsest olmeparadiisist, kus üksikisik on pisenenud sotsiaalselt ja bioloogiliselt determineeritud ühiskonnarakukeseks.

Enda arvamus: Ma ei ole suur fantaasia ja ulme fänn ja seepärast kahtlesin enne lugema hakkamist päris kõvasti. See ei tundunud just eriti "minu raamat". Aga lugedes mulle väga meeldis. Raamatul oli suurepärane idee ja põhimõte, kergelt hirmuäratav ja väga mõtlemapanev. Mulle meeldis, et raamat oli õhuke. Tihti on sellised raamatud väga paksud ja kaotavad sellega oma eesmärgi ja tabavuse ning hakkavad lugejat väsitama. Mulle meeldis.

Hinnang: 9/10


No comments:

Post a Comment