Sunday, January 12, 2014

"Confessions of a sociopath" - M. E. Thomas

1.

Pealkiri: "Confessions of a sociopath"

Autor: M. E. Thomas

Leheküljed: 288

Raamatust: The captivating and chilling biography of M.E. Thomas, a charming and charismatic woman who is also a diagnosed non-criminal sociopath. Here, she reveals her struggles when growing up as a confused and disorientated child, the methods she uses to overcome her condition, and she also draws on the latest research to explain why being a sociopath is not necessarily a bad thing...

Arvamus: Raamat jäi mulle päris ammu silma ja seepärast leidis koha minu jõulusoovide nimekirjas. Natukene veider jõulukink ehk - tundub ju selline sünge ja kuri raamat, aga tegelikult polnud see üldse niimoodi.
Mulle avaldas raamat väga muljet. Autor oli kahtlemata päris egoistlik (kuid anonüümsena on tore egoistlik olla, hehe) kuid mul ei tekkinud kahtlustki, et ta tõtt rääkis ja seejuures ka lugejatega veidi manipuleeris.
Ma usun, et paljud inimesed ei tea, kes sotsiopaadid päriselt on. Mõeldakse kohe kurja ja hoolimatu ning julma inimese peale. Autor seletab väga kenasti ära, kuidas lood päriselt on ja kui palju on sotsiopaate, kes ei teagi, et nad sotsiopaadid on.
Veel meeldis mulle arutelu selle üle, et kas sotsiopaate võib pidada vaimuhaigeteks ja kas nad on ebanormaalsed või on nad lihtsalt üks grupp ühiskonnast. Mulle meeldib rohkem viimane mõte. Kes ikkagi otsustab, milline on normaalne ja milline ebanormaalne inimene?

Hinnang: 10/10

pilt: rahvaraamat.ee

No comments:

Post a Comment