Sunday, October 13, 2013

"The Virgin Suicides" - Jeffrey Eugenides

71.

Pealkiri: "The Virgin Suicides"

Autor: Jeffrey Eugenides

Leheküljed: 243

Sisu: Raamat räägib Lisbon'i perekonnast, täpsemalt viiest õest, kellesse on kiindunud ümbruskonnas elavad poisid. Lisbon'i perekond on läbinisti usklik ning vanemad piiravad tüdrukute elu igati - näiteks ei või nad käia koolipidudel ja sõpru külla kutsudes istuvad vanemad alati juures.
Kuid keegi ei tea päris täpselt, kas tüdrukud on depressiivsed just oma range kasvatuse pärast või on põhjuseks midagi muud. Pärast seda, kui noorim tüdrukutest endalt elu võtab, lähevad asjad aina rohkem alla mäge.
Raamat on kirjutatud poisi vaatenurgast, kes koos oma sõpradega tüdrukute asju kogus, neid igapäevaselt jälgis ja neid mõista üritas...

Enda arvamus: Ma ei uskunud, et tuleks päev, mil ma saan öelda, et film on parem kui raamat. Nüüd ma pean seda ütlema! Kõigepealt vaatasingi ma filmi ja seda sellel lihtsal põhjusel, et Lux Lisbon'i, ühte viiest õest, mängis minu lemmiknäitleja Kirsten Dunst. Film oli minu arvates kurvameelselt ilus, natukene sünge ja salapärane.
Raamat mõjus veidi igavalt, kuid võib-olla oli asi just selles, et olin enne filmist kõik ära näinud. Ma ei tea. Igatahes oleksin raamatust natukene enam oodanud ja see oleks võinud veidi paksem olla. Samas mõni kirjeldus või mõttetera, mis filmi ei jõudnud, oli jällegi ülihea.
Ma ütleks, et antud juhul meeldis mulle isegi kogu loo idee rohkem kui teostus.

Hinnang: 8/10

Pilt rahvaraamat.ee


No comments:

Post a Comment