Saturday, June 1, 2013

"Häkkerijaht" - Taavi Kangur

30.

Pealkiri: "Häkkerijaht"

Autor: Taavi Kangur

Leheküljed: 304

Raamatu tagakaanelt: Tempokas põnevusromaan Eesti ja Vene eriteenistuste võidujooksust. Hämara taustaga tellimustöö kallal nokitsedes saab IT-mees Janek hoiatussõnumi. Ta põgeneb, kuid juba on hilja: välja on kuulutatud häkkerijaht, tema ärikaaslane tapetakse ja vaid mõned tunnid hiljem leiab Janek end oma sõbra mõrva peamise kahtlusalusena. Pääsemiseks peab Janek leidma viimase töö tellija ja välja selgitama, miks talle mälupulga tausta uurimise eest sõda kuulutati. Janekit jälitavad juhtumiga seotud Eesti ja Venemaa salateenistused, politsei ning põgenejat varjuna saatev endine sõdur.

Enda arvamus: Mulle mõjuvad sellised raamatud natukene suvaliselt, kuigi ma armastan neid ikkagi. Võib-olla sellepärast, et kui hakata tugevalt mõtlema, siis ei ole sellistel raamatutel mitte mingit suuremat ideed, kui lihtsalt lugeja meelelahutamine. Aga tegelikult ma ei otsinudki midagi enamat (ehk midagi mõtlemapanevat) ja mulle väga meeldis see lugu. Kohati unustasin ära, et tegevus ei toimugi Ameerikas, vaid väikses Eestis (ja tõsi ka Lätis ning Prahas). Minu arvates ka päris hästi kirjutatud lugu, kuid häirima jäi lõpp. Lahendus tuli liiga kiiresti ja jäi kuidagi poolikuks. Ootaksin järge.

Hinnang: 8/10


No comments:

Post a Comment