Saturday, March 23, 2013

"Lesk" - Carla Neggers

15.

Pealkiri: "Lesk"

Autor: Carla Neggers

Leheküljed: 326

Raamatu tagakaanelt: Neli päeva pärast pulmi muutus Abigail Browningi elu kujuteldamatul viisil: tema abikaasa tulistati Mount Deserti saare kaljurannikul surnuks.
Kas tegemist oli juhuslikku vägivallaaktiga või ihkas keegi Christopheri surma?
See küsimus on kummitanud Abigaili, kellest on vahepeal saanud mõrvaosakonna detektiiv, viimased seitse aastat.
Otsustanud mehe tapja välja selgitada, naaseb ta pärast anonüümse vihje saamist udusele Maine'i saarele.
Kas juhtlõng viib järjekordselt rappa või suudab ta viimaks tõestada, et Chris mõrvati?
Seevastu päästemeeskonna töötaja Owen Garrison, kes leidis Chrisi liiga hilja, et tema elu päästa, tunneb saatuslikust õhtust saadik süümepiinu. Abigaili ilmumine Mount Deserti saarele ajab mehe turri, kuid ta avastab peatselt, et naine on seitsme aastaga muutunud.
Kui Owen aitab Abigailil mõistatust lahendada, selgub loomulikult, et pettused ja valed küünivad veelgi sügavamale, kui võinuks aimata...
Nüüd oleneb muidugi ainult neist kahest, kas tõde tuleb päevavalgele ja kas nad suudavad mõrtsuka uut rünnakut ära hoida...

Enda arvamus: Kunagi, kui ma alustasin selliste raamatute lugemisega, meeldisid need mulle tohutult. Fakt on see, et pärast viite või kümmet samasugust raamatut tekib ikka tüdimus küll. Kõik need naiste kirjutatud krimikad on kõik ikka üsna ühte auku. Kõigepealt imeilus naispeategelane, kes on detektiiv/politseinik/teadlane ja kellel on minevikust kellegagi kana kitkuda. Temaga liitub keegi äärmiselt kaunis meesterahvas ja nende vahel tekib tõeline kirg. Vahepeal muuseas kõmmutatakse natukene püstolitega ja lugu lõppeb alati üsna kenasti. Nii oli ka selle raamatuga ja ettearvatavuse pärast ma lihtsalt ei suuda seda kõrgelt hinnata. Samas muidugi... ei suuda ma ka selliseid raamatuid lugemata jätta, sest need on lihtsasti loetavad ja tõsiselt heaks meelelahutuseks.
Kui rääkida selle raamatu tegelastest, siis Owen tundus mulle algusest peale vana mees. Ma ei oska seletada miks, sest kuskil tegelikult Owenit vanana ei kirjeldatud, kuid iga kord kui Owen ja Abigail flirtisid, tundus mulle, et Abigail üritab üht vanurit võrgutada.

Hinnang: 7/10



No comments:

Post a Comment