Wednesday, September 5, 2012

"Navitrolla - kunstnik Navilt ja Trollast" - Ivo Parbus

77.

Pealkiri: "Navitrolla - kunstnik Navilt ja Trollast"

Autor: Ivo Parbus

Leheküljed: 192

Sisu: Raamat soovib anda võimaluse heita pilk müütilise kunstniku Navitrolla maailma. Lugejatele avaneb kordumatu hingeline rikkus, mille väljendamiseks kasutatakse äärmiselt lihtsaid, selgeid ja ühemõõtmelisi sõnu, kuid mis mõttearendusteks kasvades saavad erakordse väe, pannes meid uskuma võimatut.

Enda arvamus: Mulle tohutult meeldis, et see raamat oli intervjuustiilis, sest minu jaoks on elulood alati natukene... mitte öelda, et igavad, aga võib-olla liiga pikaks venitatud. Mind näiteks ei huvita eriti, kus inimene sündinud on ja mida ta konkreetselt õppinud on, vaid rohkem see, mida ta maailmaasjadest arvab ja millised on ta põhimõtted. Sellest raamatust sai Navitrolla kohta tõesti sügavamat aimu. Ei olnud tegu mingi tuima faktide jadaga, vaid vastused on otsekohesed ja ilustamata.
Samuti meeldib mulle ka see inimene ise! Muidugi ei tunne ma ju teda isiklikult, aga raamat jättis küll Navitrollast väga positiivse mulje - otsekohene ja silmad-lahti inimene. Samuti meeldivad mulle tohutult tema maalid ja tõsiasi, et tal on nendest raske loobuda. Väga kihvt raamat!

Hinnang: 10/10



No comments:

Post a Comment