Friday, July 20, 2012

"Alice Imedemaal" - Lewis Carroll

63.

Pealkiri: "Alice Imedemaal"

Autor: Lewis Carroll

Leheküljed: 96

Sisu: Raamatu peategelane Alice järgneb küülikule auku ning satub isevärki maailma, Imedemaale, kus teda ootavad kohtumised muuhulgas Irvik Kassi, Hertsoginna, Unihiire, Kübarsepa ja loomulikult Märtsijänesega. Seiklused, mis tüdrukut imedemaal ees ootavad, on üks kentsakam kui teine, kuid viguriga ja õpetlikud viimane kui üks.

Enda arvamus: Juba ammu on inimesed mulle ette heitnud, et ma pole seda raamatut kunagi lugenud. Ja mulle endalegi on see tegelikult üllatus, et Alice lugu mulle täiesti tundmatu oli.
Igatahes ma ei saa öelda, et see lugu oleks mulle meeldinud ja asi pole mitte minu vanuses (sest ma olen päris kindel, et ka 4-6 aastasele minule ei oleks see lugu meeldinud) Minu jaoks oli kogu jutt liiga naiivne ja tobe. Loomulikult on see muinasjutt ja see ei pea olema realistlik, aga lihtsalt... See ei mõjunud mulle kuidagimoodi ja oli tohutult igav.

Hinnang: 5/10


No comments:

Post a Comment