Monday, May 21, 2012

"Scarlett 3" - Alexandra Ripley

47.

Pealkiri: "Scarlett 3"

Autor: Alexandra Ripley

Leheküljed: 224

Sisu: Scarlett otsustab oma sugulastega Iirimaale sõita ning tunneb, et ta on lõpuks leidnud oma tõelise kodu. Kogu iiri loodus ja sealsed inimesed teevad Scarletti tuju väga heaks. Lisaks sellele ootab ta last ning tunneb esimest korda elus tõelist emaarmastust ja rasedus suurendab ka tema enesekindlust seoses Rhettiga, kuid kõik ei lähe hoopiski nii nagu Scarlett arvab. Mõne aja pärast saab ta kirja, mis teatab, et tema ja Rhett on ametlikult lahutatud ja lisaks sellele on Rhett uuesti abiellunud. Scarletti maailm kukub kokku, kuid talle annab jõudu tema vastsündinud imeilus tütar, keda naine meeletult armastab. Lisaks sellele on tal suured plaanid Iirimaal.

Katkend:

"See oleks rumal liialdus ja ennatlik peale selle, Scarlett."
"Jama! Ainult oma saapad ja kingad jätan siia. Nende kleitidega aga pole mul midagi peale hakata. Korsetti endale ümber vedada ei lase ma enam iial, ei iial. Mina olen Scarlett O´Hara, iiri maaplika, kes kannab vabalt lehvivaid seelikuid ja salaja ka punast alusseelikut. Ma olen nüüd vaba, Colum! Oma maailma ehitan ma üles omaenese, mitte kellegi teise seaduste ja reeglite järgi. Ära minu pärast muretse. Kavatsen õppida õnnelik olema!"

Peatükk 57, lk 104

Enda arvamus: See raamat ajas mind ilmselt "Scarlettitest" enim nutma. Ma ei suutnud lihtsalt uskuda, et kõik läks nii nagu ta läks, kuid teises mõttes oli mul hirmus hea meel, et Scarlett oma last nii meeletult hoidis ja armastas. Mulle meeldis see, et ta oli lõpuks ometi hoolimata kõigest õnnelik ja tundis ennast koduselt. Üleüldse oli selles osas midagi hoopis teistsugust ehk see, et Scarlett ei käitunud enam nii Scarlettilikult.
Tahan kindlasti väga väga neljandat osa lugeda. Kuigi ma ei kujuta ette, mis siis saab, kui terve selle sarja läbi olen lugenud. Mu elu pole enam endine.

Hinnang: 10/10


No comments:

Post a Comment