Friday, April 13, 2012

"Surnud liblikad" - Mai Raet

30.

Pealkiri: "Surnud liblikad"

Autor: Mai Raet

Leheküljed: 162

Sisu: 15-aastane Pilleriin elab koos venna Mattiasega omaette korteris. Nende emal on uus elu uue mehega. Tüdruk võtab omaette elamisest kõik, mis võimalik. Tema suvi möödub just nagu liblikal – kiiresti, naudingu- ja piduderohkelt.
Ent sügise saabudes hakkab kõik muutuma. Pilleriin kaugeneb vennast üha enam. Probleemid koolis on ühtäkki suuremad kui vaid üks kaks tunnikontrolli eest. Siiani tähtsad olnud inimesed kaovad tüdruku elust üha uute valede lisandudes. Mõned liblikad uinuvad sügisel ja ärkavad kevadel uuesti. Teised liblikad surevad. Milline liblikas on Pilleriin?

Enda arvamus: See raamat ei olnud väga hästi kirjutatud võrreldes mõne teise noorsooromaaniga, kuid selles raamatus oli MIDAGI. Ma ei oska seda isegi eriti seletada, aga see raamat oli reaalne. Pani mind uskuma, et see lugu võib olla päriselt juhtunud ja kõik tegelased olid minu jaoks ka kuidagi reaalsed. Samuti ma vist sain aru selle raamatu sõnumist, mis oli kindlasti väga hea. Minu jaoks üks parimaid noorsooromaane, mida seni lugenud olen. Väga meeldib ka kujundus ja raamatu pealkiri.

Hinnang: 9/10

No comments:

Post a Comment