Thursday, March 29, 2012

"Tuulest viidud 2" - Margaret Mitchell

27.

Pealkiri: "Tuulest viidud 2"

Autor: Margaret Mitchell

Leheküljed: 448

Sisu: Kiiresti täiskasvanuks saava Scarletti elu muutub pärast sõja lõppu veelegi raskemaks. Teda ähvardab tema kodust, Tarast, välja tõstmine ja abi pole kusagilt loota. Samuti ei ole tal mingit võimalust olla koos mehega, keda ta tegelikult armastab. Scarletti niigi üllatusi täis elule lisanduvad veel isa surm ja kaks abielu. Viimane nendest koos Rhett Butleriga. Scarlett saab liiga hilja aru, et seni pole ta mõistnud, keda ta tegelikult armastab ja mida ta on valesti teinud.

Enda arvamus: Pärast paljude raamatute lugemist olen mõelnud, et "vot just see on see raamat, mis jääb mu hinge igaveseks ja mida ma alati meenutan, kui midagi.. üleloomuliku või midagi liiga head, et see võimalik oleks", aga kui ma selle raamatu käest ära panin ja kakskümmend minutit lihtsalt nutsin, siis teadsin, et mitte ükski teine raamat pole mulle varem (kui ehk välja arvata "Tuulest viidud 1") niimoodi mõjunud.
Terve see, aeg mil ma seda lugesin, olin ma täielikult keset Atlantat ja mul polnud oma tegelikust elust õrna aimugi. Ma vahepeal isegi ei julgenud seda lugeda, sest see tekitas minus nii palju emotsioone. Esiteks kõik sellepärast, et see raamat on niivõrd hästi kirjutatud ja niivõrd traagiline, kuid teiseks ka sellepärast, et ma tunnen enda ja Scarletti vahel meeletut sarnasust.
Igatahes selliseid emotsioone ei saa ma ilmselt enam ühestki raamatust.. Kuigi.. ma hakkan kohe ju "Scarlett 1" lugema.

Hinnang: 10/10


No comments:

Post a Comment