Saturday, December 31, 2011

"Roheliste viilkatuste Anne" - Lucy Maud Montgomery

93.

Pealkiri: "Roheliste viilkatuste Anne"

Autor: Lucy Maud Montgomery

Leheküljed: 391

Sisu: Farmis elavad õde-venda soovivad võtta kasvatada orvust poisikese, kellest oleks abi põllutöödel.
Ent eksikombel saadetakse neile tüdruk, elavaloomuline ja iseseisev Anne, kes paiskab nende elu ja maailma peagi pea peale, olles teistsugune, kui keegi selles väikeses unises linnakeses kunagi näinud on. Ent kui Anne'i sekeldused asenduvad saavutustega ja pahandused tublide tegudega, hakkavad kõik tema ümber märkama, kui eriline tüdruk nende keskel elab.

Katkend: "Ah, see, mida ma endast tean, pole õigupoolest kõneväärt," kostis Anne innukalt. "Kui te lubaksite mul rääkida, mida ma enda kohta kujutlen, siis te leiaksite, et see on hoopis huvitavam."
--- 5. peatükk, lk 54

Enda arvamus: Mulle niiii väga meeldis see raamat, sest ma tundsin mingeid sarnasusi Anne ja enda vahel. Üleüldse oli Anne jutus nii palju peidetud elutõdesid ja lihtsalt nii häid ütlemisi, mis mõtlema panid. Igatahes see raamat oli just piisavalt selline, mis pani mind mõtlema ja samas tekitas minus tugevaid emotsioone.Väga hea raamat lõpetamaks mu 2011.a lugemist.

Hinnang: 10/10


No comments:

Post a Comment