Monday, August 1, 2011

"Aloise" - Eve Laur

57.

Pealkiri: "Aloise"

Autor: Eve Laur

Leheküljed: 360

Sisu: "Ootamine oli väga pikk. Ma istusin jälle puu otsas, amb turjal, nagu Andreas oli käskinud. Vattasin pikisilmi lossi poole ja jälgisin tähelepanelikult kõiki inimesi, kes hoovil ringi liikusid. Teenijad kandsid reisikraami välja ja pakkisid moonavankritesse. Minu õuedaamid võtsid sõiduvankrites kohad sisse ning need veeresid järgemööda teele. Palgasõdurid lõid lossiesisel heinamaal oma laagri üles. Neid tuli aina juurde, kuni mul hakkas sellest tumesiniste mantlite virvarrist pea ringi käima ja ma ei suutnud neid enam üksteisest eristada."
See hoogne seiklusjutt on rüütliromantika austajatele. Tegevus toimub 14. sajandil väljamõeldud Habingeni kuningriigis kusagil Põhja-Alpides.

Enda arvamus: Aloise ei käitnud üldse nagu printsess, ei vingunud, ei kartnud eriti midagi ja see oli veider. Tavaliselt mulle väga seda sorti värgid ei meeldi, aga see oli üsna hea. Hästi kirjutatud ja hea jutt.

Hinnang: 8/10

No comments:

Post a Comment