Saturday, February 19, 2011

"Purustatud õhuloss" - Stieg Larsson

15.

Pealkiri:"Purustatud õhuloss"

Autor: Stieg Larsson

Leheküljed: 680

Sisu: Göteborgi Sahlgrenska haigla erakorralise meditsiini osakonda tuuakse kaks raskelt vigastatud inimest. Üks neist on topeltmõrva eest tagaotsitav Lisbeth Salander. Tal on peas eluohtlik kuulihaav ja teda tuleb otsekohe opereerida. Teine on Aleksander Zalatšenko - vanem mees, keda Lisbeth Salander on kirvega löönud. Milleniumi-sarja kolmas osa jätkub sealt, kus "Tüdruk, kes mängis tulega" lõppes. Lisbeth Salander jäi ellu, kuid tema probleemid pole kaugeltki möödas. Leidub tugevaid jõude, kes tahavad Lisbeth Salanderi lõplikult vaikima sundida. Samal ajal tuhnib Mikael Blomkvist Salanderi varjatud minevikus ja jõuab peagi tõe jälile. Ta kirjutab paljastava artikli, mis taastab Lisbeth Salanderi hea nime, kuid raputab valitsust, kapot ja kogu riigi alustalasid. Lõpuks ometi tekib võimalus Lisbeth Salanderil oma minevikuga lõpparve teha ja tõelisel õiglusel võidule pääseda.
Enda arvamus: Ma olen hirmus vihane selle inimese peale, kes seda raamatut pool aastat enda käes hoidis. Ma juba mõtlesin, et ma pean selle raamatu ostma, aga ma ei osta raamatuid..kunagi. Igatahes lõpuks ma sain seda lugeda ja mul oli teine raamat juba ammu meelest läinud ja vahepeal oli raske aru saada. Aga mulle väga väga väga meeldis. Nende raamatutega oli mu meelest nii, et esimene osa oli kõige igavam ja siis läks järjest paremaks. Koguaeg oli hästi põnev. Kuigi lõpp oli natuke noh vähetõenäoline, aga vahet pole. Väga väga hea.
Hinnang: 10/10

No comments:

Post a Comment