Saturday, February 19, 2011

"Hingring" - Doris Kareva

16.

Pealkiri: "Hingring"

Autor: Doris Kareva

Leheküljed: 95

Sisu: Doris Kareva luuletused.

Katkend:

Meelega, meeletult
vajutan valupunkti,
kaevan välja Su nägu
mälu pimedust mõõtmest,
öövööndist.

See röögatus, vägivaldvalu
ei kaldu, ei kao -
mööda kalliskivide kilde
ma rooman haav-haaval ja selgeks
meelepimedust palun.

Ainult nõnda saab sõlmida
usku ja lunastust,
lootust ja lohutust -
ainult nii
võib kunagi tulla veel kevad.

lk 89, Võluaeg


Enda arvamus: Ma ei ole võimeline eriti luuletustest aru saama. Välja arvatud need "väljas sajab lumi õhtust hommikuni". Ega ma ei saanud nendest ka eriti aru. Kolm tükki oli selliseid, mida ma e n d a meelest mõistsin. See Võluaja luuletus oli parim. Kahjuks ma ei saa panna palju punkte raamatule, millest ma 100% mõistan vaid lauset "see raamat on trükitud ümbertöödeldud vanapaberile".

Hinnang: 5/10

No comments:

Post a Comment