Wednesday, October 20, 2010

"Sabrina teismeline nõid 32.osa" - John Vornholt

45. 

Pealkiri: "Sabrina teismeline nõid 32."

Autor: John Vornholt

Leheküljed: 127

Sisu: Kui Sabrina kooli jalgpallivõistkond järjest kaks mängu võidab, valdab poisse ebausk ja nad ei pese ennast enam. See ajab närvi Sabrina ja ta nõiast sõbratari Dreama. Viimane lausub loitsu, et ebausust lahti saada, kuid tulemus on vastupidine. Kõik inimesed otsivad hobuseraudu ja ristikheina ning kardavad mustasid kasse. Sellepärast on ohus ka Salem. Sabrina ja Dreama peavad välja mõtlema, kuidas loitsust vabaneda.

Katkend: "Pidage!" kostis nördinud hääl. Härra Kraft komberdas nende juurde. Ka tema käed olid vastu külgi surutud. "Kuidas te julgete minu õpilasi taga ajada ja lassoga kinni püüda?" Siis pidas ta hetke aru. "Ehk õpetate mulle ka?"
- 8. Peatükk, lehekülg 99 

Enda arvamus: Kahtlemata on see saast, aga vahest peabki midagi mõttetult kerget lugema. Mulle meenub klassiõe imestunud pilk, kui ta seda raamatut mu käes nägi. "Sa loed seda vä?" Tema hääletoon väljendas jälestust, kui aus olla. Igatahes ei pea ma seda nüüd kohe kindlasti oma lemmik raamatuks, aga täitsa tore on vahelduseks midagi sellist lugeda.

Hinnang: 6/10


No comments:

Post a Comment