Wednesday, October 20, 2010

"Pimend" - Marion Andra

82. 

Pealkiri: "Pimend"

Autor: Marion Andra

Leheküljed: 192

Sisu: Pimedana sündinud tüdruk Haili kaotab viieaastaselt vanemad ja ühes sellega saab ta võime näha, ainult et see ei ole tavaline nägemisvõime. See on vaimutaolise Monika kingitud võime, millega Haili näeb palju rohkemat kui tavalised inimesed - astraaltasandit. Vastutasuks peab ta Monikat aitama, elama öösiti salaelu, millest ta ei tohi rääkida isegi oma ainsale sõbrale. Haili peab elu jooksul palju läbi elama ja muidugi ei tule kõik välja nii nagu planeeritud, eriti vaimumaailmas.

Enda arvamus: Nii kohutavalt vinge raamat. Ma ei tea, miks see raamat mulle niiiii väga meeldib, aga igatahes meeldib. Pani ainult mõtlema sellele, et kui mina üldse magada ei saanud, kas ma siis olin ka nagu Haili? Ja see ka, et kui näed unenägusid, oled hommikul pime. Õudne. Igatahes sellise veidra tunde tekitas. Ahjaa, see isegi lõhnas hästi. Raamatud lõhnavad üldse niiiii hästi.

Hinnang: 10/10


No comments:

Post a Comment