Wednesday, October 20, 2010

"Minu oma" - Kristi Rebane

83. 

Pealkiri: "Minu oma"

Autor: Kristi Rebane

Leheküljed: 272

Sisu: Elu. See kulgeb ootamatult kiiresti ka siis, kui kellaosutid ülekaaluliste poisikeste roomamiskiirusel sihverplaadil ringe näivad tegevat. Piisab vaid hetkelisest allaandmismomendist, et ärgata teadmises, et me ei mängi oma elus enam peaosa. Ja kontrolli taastamine pole pooltki nii lihtne kui selle kaotamine.

Enda arvamus: Tutvustus annab hästi palju infot raamatusisust. Kui ma poleks seda varem lugenud arvaksin, et see räägib mingitest ülekaalulistest poistest, kes magavad koguaeg sisse ja siis ei mängi enam elus peaosa. Jah, esimene lause on nii keeruline, et ma ei saand mitte midagi aru ja lugesin seda sada korda ja siis ma alles sain aru. Sisu on mingismõttes täielik maeiteamisasi, aga samas ka loogiline. Ja kurat, miks neid rohkem seal ära ei surnud. Tarmo pääses, Kristel pääses, Riho pääses, Julia pääses. Silver sai surma, paras!

Hinnang: 5/10


No comments:

Post a Comment