Thursday, October 21, 2010

"Minu Hispaania" - Anna-Maria Penu

109.

Pealkiri: "Minu Hispaania"

Autor: Anna-Maria Penu

Leheküljed: 271

Sisu: Minuga juhtus nagu muinaslugudes ikka: läksin otsima maailma ja leidsin enda. Armusin küll ka, kuid armastus pole muud kui mootor. Esiti oli muidugi raske: läbikukkunud katsed oma kirjutisi avaldada, baaridaami ja tantsija tööst saadud sandikopikad, mis näljast ikkagi ei päästnud, tajumine, et oled võõras, ja selle teadmisega leppimine. Lisaks kllebib su päritolumaa, su välimus ja aktsent sulle kohalike silmis kõikvõimalikke kahtlusi külge. Ega's midagi! Pead hakkama ennast, oma identiteedi peale ehitama.

Enda arvamus: Alguses tundus see nii kohutavalt igav, et mõtlesin, et ei lõpeta seda raamatut. Pealegi oli mul tagastamistähtaeg 30.juuli ja täna on kolmas. Niisiis torman ma hetke pärast minema, sest lugesin selle raamatu lõpu läbi oma rekordiga. Muidu tundus mulle, et kui Penu raamatut kirjutas, siis ta tegelt kasutas oma vanasid materjale, sest kõik asjad olid ilmunud juba kuskil ajakirjas või ta päevikus. Sellegi poolest ma armastan Hispaaniat ja see raamat oli super hästi kirjutatud. Kahjuks pilte ei olnud ainult. :/

Hinnang: 10/10


No comments:

Post a Comment