Thursday, October 21, 2010

"Huntide sõda" - Henri Loevenbruck

108.

Pealkiri: "Huntide sõda"

Autor: Henri Loevenbruck

Leheküljed: 380

Sisu: Populaarse Moira fantaasiatriloogia II köites jätkuvad imevõimed pärinud tüdruku Alea seiklused põlisel Gaelimaal. Alea ei ole enam laps. Leppinud oma erakordsete annetega, otsustab ta südilt saatusele vastu minna. Uute sõprade saatel ja huntide kaitsel jätkab ta teed, saades oma sihtide kinnituseks teada mõndagi ootamatut oma mineviku kohta. Pikalt üksi uidelnud valge emahundi Imala ümber koondub terve hundivägi. Sest loomade vaist aimab sõda.

Enda arvamus: Alea ei meeldi mulle. Ma vihkan selliseid targutajaid. Kuigi see osa meeldis mulle veidi rohkem kui esimene ja täna tahtsin ma seda edasi lugeda, unustades, et lõpetasin selle eile. Imala oleks võinud üksikuks jääda, see sobis talle rohkem. Ja lasteraamatu kohta on selles päris võikad kirjeldused, mida ma sellegipoolest nautisin. Üldiselt ei midagi erilist. Ma loodan, et kolmandas osas sureb see päkapikk maha.

Hinnang: 7/10


No comments:

Post a Comment