Thursday, October 21, 2010

"Minu Alaska" - Maria Kupinskaja

114.

Pealkiri: "Minu Alaska"

Autor: Maria Kupinskaja

Leheküljed: 256

Sisu: Ma õppisin seal, teravatipuliste mägede vahel, et minu rahutu hing ei ole tingimata halb asi. Ma kohtasin inimesi, kes avasid mulle oma südamed, õppisin töötama sadade kelgukoertega, nägin mägesid, mis sundisid oma majesteetliku iluga hinge kinni pidama, ning eelkõige toimus muutus minu enese sees: ma õppisin iseennast usaldama.

Enda arvamus: Mulle nii kohutavalt meeldis, kuidas autor Alaskat kirjeldas ja see on tõepoolest koht, kus ma tahaksin ära käia. Kusjuures mina arvasin samuti, et kelgukoerad on kõik mingid suured ja pikakarvalised, aga näe tegelt polegi. Liustikud tunduvad hirmutavad ja ma ei saaks kahte päeva ka sellistes elamistingimustes hakkama. Muidu meeldis see raamat väga.

Hinnang: 10/10


No comments:

Post a Comment