Thursday, October 21, 2010

"Kiilivõrendik" - Eva Ibbotson

115.

Pealkiri: "Kiilivõrendik"

Autor: Eva Ibbotson

Leheküljed: 400

Sisu: Kui 11-aastane Tally Hamilton Teise maailmasõja hakul kodust Londonist kauges maanurgas asuvasse internaati saadetakse, ei ole ta selle üle sugugi õnnelik. Kohale jõudes selgub aga, et tegu on toreda kohaga täis sõbralikke lapsi, põnevaid õpetajaid ja kõikvõimalikke lemmikloomi. Just niisugusse kooli on alati igatsenud minna ka suursugusest lossielust tüdinenud Bergaania prints Karil, kellega Tally kohtub koolieksursioonil imekaunisse Bergaania kuningriiki. Ent puhkev sõda ja riigipööre Bergaanias toovad printsile kaela palju kurja ja tüdruk peab hakkama tema päästmiseks plaane sepitsema.

Enda arvamus: Algus oli väga igav ja lõpp mulle ka ei meeldinud. Üldiselt see raamat mulle vist ei meeldinud, aga ainult sellepärast, et mulle lihtsalt üleüldse ei meeldi sellised raamatud. Samas ausalt öeldes meeldiks mulle, kui see raamat oleks minu oma ja seisaks mul riiulis ja ma saaksin seda aeg-ajalt kätte võtta ja ma ei loeks seda mitte kunagi. Kõik ainult selle kujunduse pärast. Mulle tõesti nii tohutult meeldib esikaas (sellepärast raamatut lugema hakkasingi) ja tagakaas ka. Ja ainuke asi, mida ma sooviksin oleks käia samasuguses koolis nagu Tally. Elu oleks siis nii lilleline.

Hinnang: 8/10


No comments:

Post a Comment