Monday, July 7, 2014

"Hirmu org. Nelja märk" - Arthur Conan Doyle

51.

Pealkiri: "Hirmu org. Nelja märk"

Autor: Arthur Conan Doyle

Leheküljed: 253

Raamatust: «Mu vaim mässab tardumuse vastu, Watson,» ütles Sherlock Holmes. «Andke mulle probleeme, andke mulle tööd, andke mulle kõige segasem salakiri, kõige keerulisem analüüs, ja ma olen oma sõiduvees. Ma põlgan olesklemise töntsi rutiini. Ihkan vaimset erutust. Seepärast valisingi endale nii iseäraliku elukutse või pigem lõin selle»

Arvamus: Arvasin, et tegu on lühijuttudega, aga siiski oli kaks pikemat lugu. (Millest, tõsi, oleks võinud ju pealkirja lugedes aru saada). Mõlemad lood olid väga põnevad, aga "Hirmu org" meeldis mulle isiklikult rohkem. Väga kavalalt lahendatud lugu.
Kui norida, siis võiks öelda, et need lood ei sisalda kuigi palju Sherlock Holmesi, vaid on pikemad jutustused teatud kuriteo ajaloost.
Sellegipoolest on Doyle'i detektiivilood mulle väga südamelähedased.

Hinnang: 9/10


No comments:

Post a Comment