Friday, July 20, 2012

"Huntide pealik" - Alexandre Dumas

65.


Pealkiri: "Huntide pealik"

Autor: Alexandre Dumas

Leheküljed: 288

Sisu: Lugu vaesest kingameistrist, kes müüb oma hinge saatanast hundile. Mees sõlmib lepingu hundiga: Kõik halb, mis ta soovib, läheb täide, kuid iga soovi eest loovutab ta oma juuksekarvu. Kingameister loodab oma halbade soovidega saada nii armastust kui ka rikkust, kuid lõpuks pöörduvad kõik tema soovid ikka tema vastu. Kogu küla tõrjub kingameistri eemale ning mehele jäävad ainult hundid, kes näivad teda vägagi armastavat.

Enda arvamus: Üldiselt ma ei loe selliseid seiklusjuttude stiilis raamatuid ja pean neid igavaks, aga see raamat jäi mulle silma oma pealkirja pärast. Ka sisu ja moraal olid (nagu vanadele juttudele kohane) väga head. Häiris natukene see pikk-lai kirjeldamine, mis sedasorti raamatutes tavaline on. Mulle meeldivad kirjeldused, aga lihtsalt, kui ma pean poolteist lehekülge lugema kellegi majast või juuksetoonist, hakkab paratamatult igav.
Igatahes see raamat andis mulle soovi veel teisigi sarnaseid teoseid lugeda. Eesotsas muidugi Dumas´e teiste raamatutega.

Hinnang: 10/10


No comments:

Post a Comment