Wednesday, March 21, 2012

"Tapamaja, korpus viis ehk Laste ristisõda" - Kurt Vonnegut

24.

Pealkiri: "Tapamaja, korpus viis ehk Laste ristisõda"

Autor: Kurt Vonnegut

Leheküljed: 175

Sisu: «Tapamaja, korpus viis» on üks maailma mõjuvamaid sõjavastaseid raamatuid. Kurikuulsa Dresdeni pommitamise taustal peegeldab peategelase Billy Pilgrimi müütiline ajarännak mõranenud elusid ning püüdlusi mõtestada seda, mida me ihkame, kuid sisimas ka kardame mõista.

Enda arvamus: Vahepeal ma arvasin, et saan täpselt aru, mida autor tahab selle raamatuga öelda, aga siis polnud ma enam nii väga kindel. Raamatu lõppedes ei mõistnud ma, kas ma sain sellest raamatust suurepäraselt aru või ei jaganud midagi. Ilmselgelt on see tõesti sõjavastane ja kuigi kirjutatud väga ajuvabalt on selles siiski nii palju tõde. Mulle vist siiski meeldis see raamat mingil omal veidral moel.

Hinnang: 7/10


No comments:

Post a Comment