Monday, October 24, 2011

"Peaaegu inimene" - Mare Sabolotny

74.

Pealkiri: "Peaaegu inimene"

Autor: Mare Sabolotny

Leheküljed: 423

Sisu: Mare Sabolotny noorsooromaan «Peaaegu inimene» jutustab 15-aastasest Grettenist, kes peab oma töötu ema ja iseenda ülalpidamiseks hakkama tööle baaris ettekandjana. Sellest tekivad õpiraskused koolis. Pärast mitme lähedase inimese surma ning pettumist oma isas, kes ühtäkki tema ellu ilmub, otsustab Gretten alustada elu nullist – hoopis teises kohas ja hoopis teise inimesena.

Enda arvamus: Üks vähestest usutavatest noorsooromaanidest, mida lugenud olen. Ma suutsin tõesti peategelasele kaasa elada ja ma suutsin uskuda, et temaga juhtusid need sündmused. Mis mulle veel meeldis oli see, et peategelane ei teinud neid tüüpilisi vigu, mida sellistest raamatutes peategelased teevad ja seda, et Gretten oli vägagi tark. Mulle väga meeldis see lugu ja meeldis see, kuidas see raamat kirjutatud on.

Hinnang: 10/10


No comments:

Post a Comment