Tuesday, June 28, 2011

"Elavad mõtted" - Anatoli Nekrassov

44.

Pealkiri: "Elavad mõtted"

Autor: Anatoli Nekrassov

Leheküljed: 472

Sisu: Selles vaadeldakse füüsilisi, psüühilisi ja energeetilisi probleeme, tervist ja üksildust, perekonnasuhteid, armastuskolmnurka ja suhteid ühiskonnas, mille kirjeldamisel on autor tuginenud oma rikkale kogemusele ning suurele psühholoogilisele praktikale.

Enda arvamus: Esimene pool sellest raamatust oli täiesti super. Vahepeal panin raamatu kõrvale ja mõtlesin nendele asjadele ja tõesti olin sellega nõus. Eriti meeldis mulle autori arusaam kristlusest, sest ma ise olen alati sellele samamoodi mõelnud. Aga.. siis tuli see perekonna osa ja ma ei suuda mitte iial nõustuda sellega, et ema peab armastama meest rohkem kui oma lapsi ja autor lihtsalt jahus ja jahus sellest mingi 20 lehekülge ja mulle hakkas see nii vastu. See Venemaale pühendatud peatükk oli ka suhteliselt igav ja mõttetu, sest ma ei saa siiski vaadata Eestile venelase pilguga. Aga muidu väga hea raamat.

Hinnang: 9/10

No comments:

Post a Comment