Friday, May 20, 2011

"Vähemalt" - Marion Andra

34.

Pealkiri: "Vähemalt"

Autor: Marion Andra

Leheküljed:
142

Sisu: "Vähemalt..." on päevikuvormis lugu 22-aastase depressiivse neiu elust, kes töötab kohvikus ja elab nelja sõbraga korteris, mis on nende tutvusringkonna peamiseks peopaigaks. Nagu ikka saadakse ka siin pidude käigus kannatada ja pidutsemisel on tõsiseid tagajärgi. Peamisteks teemadeks on suhted sõpradega, mis pahatihti ületavad sõpruse piire, armastus, petmine, sõltuvus, depressiooniga toime tulemine, enda ja oma sõprade aitamise raskused ning pidev vaimne võitlus elu ja surme vahel. Tegevus toimub enamjaolt 2006.aasta esimesel poolel Tallinnas.

Enda arvamus: Selles raamatus oli väga palju mõtteid, mis sarnanevad minu mõtetega. Aga muidu mulle eriti ei meeldinud.. Kõik asjad juhtusid kiiresti ja ma ei suutnud ühest asjast veel aru saadagi, kui juba järgmine ära-suri-ellu-ärkas. Ja ma ei suuda meenutada, kas ma olen seda varem lugenud läbi või ei..

Hinnang:
6/10

No comments:

Post a Comment