Monday, December 13, 2010

"Ebaõnnestunud!" - Chris Kala

167.

Pealkiri: "Ebaõnnestunud!"

Autor: Chris Kala

Leheküljed: 352

Sisu: ""Ebaõnnestunud!" räägib ühest noorest isehakkajast poisist Chris Kala, kes teeb seda mida hing ihaldab. Ta ei lase ennast mõjutada ühelgi kõrvalisel teguril ega sõprade arvamusel, rääkimata ka vanemate soovitustest. "Ebaõnnestunud!" annab põhjaliku ülevaate sellest, kuidas tänapäeva noored elavad ja pidutsevad. Teoses on seksi, raha, armastust, verd, sõprust, suhted vanematega ja kõike muudki, mida ühe pubeka elu võib sisaldada. Romaan kajastab noorte elu täpselt nii, nagu see ka tegelikult on, kajastades eriti jälke ja rõvedaid hetki, mida igaüks paljastada ei julge."

Enda arvamus: Esialgu kui ma seda lugesin olin väga vaimustuses ja siis hakkas järsku kõik see vastu. Ja vastumeelsus tekkis selles inimeses, kellest raamat kirjutatud oli ehk siis autoris. Kõik see punase-tulega-üle-tee-ei-lähe, aga venelastele peksa annan küll, tundus kuidagi väga veidrana. Üldse koguaeg olid mingid kaklused mingitest mõttetutest asjadest & minu meelest on väga veider kirjutada koguaeg "oma naist, minu naist" kui oled 17.aastane. Jättis autorist sellise tüübi mulje, kes tahab olla 30.aastane aga tuleb välja, et on 14.aastane. Sellepärast see raamat mulle ei meeldinud. 

Hinnang: 6/10


No comments:

Post a Comment