Tuesday, November 2, 2010

"Peaaegu täiuslik" - Julie Ortolon

154.

Pealkiri: "Peaaegu täiuslik"

Autor: Julie Ortolon

Leheküljed: 304

Sisu: Maddy, Christine ja Amy on elevil, et nende kolledžiaegne toakaaslane on kirjutanud menuki «Kuidas elada täiuslikku elu», kuni taipavad, et ta on kasutanud neid näidetena, kuidas naised lasevad saatusel oma elu tuksi keerata. Kõige hullem lugu on see, et osaliselt on see nagu isegi õige. Koos lepitakse kokku: neil on üks aasta oma hirmudega võitlemiseks – ja nii õnnestub neil ehk preili Täiuslikkusele ninanips teha! Vallatute punaste lokkide ja pika hipiliku seelikuga Maddy on naistest kõige kunstilembesem. Tema ülesandeks saab mõni oma maal galeriisse viia. Töökoht suvelaagri kunstiringi juhendajana Santa Fes, mis on galeriisid pungil täis, tundub olevat samm õiges suunas. Ent asjal on üks konks: laagrijuhatajaks on Maddy keskkooliaegne kallim Joe, kelle südame Maddy kord murdis ja kes peab naise peale ikka veel viha... kuid alles on ka nendevaheline kirg... Kunagine iha süttib suure leegiga põlema, kui Joe teeb Maddyle selgeks, et ta saab mehe südame võita vaid ühel moel: Maddy peab hakkama uuesti kunstiga tegelema. Kas armumine aitab naisel sõbrannade antud ülesannet täita või pigem takistab teda?

Enda arvamus: Ma olen selle raamatu kohta nii palju igasuguseid asju kuulnud, aga lugedes ei saanud ma üldse aru, et see kuidagimoodi erineks... tavalisest armastusromaanist. Sellised raamatud ei ole mulle kunagi väga meeldinud, aga ma arvan, et sellegipoolest on see hea raamat... lihtsalt teistsugusele inimesele.

Hinnang: 7/10


No comments:

Post a Comment