Thursday, October 21, 2010

"Tiivad varvaste vahel" - Tuija Lehtinen

105.

Pealkiri: "Tiivad varvaste vahel"

Autor: Tuija Lehtinen

Leheküljed: 216

Sisu: Mina-vormis kirjutatud lugu on intiimne, selle põhiteema on lapseohtu nooruki vastuolu mehekujuga, keda keskkond temas näha tahab. Probleemid ema, kasuisa ja eakaaslastega, tõrjutus ja vägivald, esimene armastus ja seks, alkohol ja narkootikumid, protest ümbruse survele ja eneseotsimine - kõigi nende katsumustega kohtudes tunneb poiss end sageli tuvina, kel kasvavad tiivad varvaste vahel, nii et lendutõusmise asemel on ta sunnitud abitult ukerdama.

Enda arvamus: Ei oska midagi öelda. Lemmikute hulka ei kuulu. Sõbranna klassiõde soovitas seda talle ja sõbrants soovitas mulle. Erilist mõtet ei olnud. Nimed kõlasid veidralt. Muska oli ju "Kodu keset linna" koer kunagi vist. Selline tore asi, mida kell 5 hommikul lugeda.

Hinnang: 7/10


2 comments:

  1. IDIOOTSUS, õpi palun lugema ning ka kirjutama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esiteks kirjutasin ma selle arvustuse hetkel, mil olin umbes 12-aastane. Teiseks ei leia ma selles mitte midagi idiootset. Kolmandaks on inimestel v ä g a erinev arusaam raamatu headusest. Vabandust, kui solvasin Sinu lemmikraamatut, kuid lugemispäevikud ongi selleks, et inimesed saaksid o m a arvamust avaldada.
      Kui pead silmas tõsiasja, et kiri pole nähtav, siis seoses kujunduse muutmisega juhtusid mõned vead ja üritan need võimalikult kiiresti parandada.

      Delete