Wednesday, October 20, 2010

"Nukumeister" - Amanda Stevens

65. 

Pealkiri: "Nukumeister"

Autor: Amanda Stevens

Leheküljed: 351

Sisu: Terrebonne'i maakonnas Louisianas on kohutavat saladust paljastamas naine, kelle tütar kadus jäljetult seitsme aasta eest... Ja nüüd on avastatud uus niidiots... nukk, mis on täpne koopia Claire Doucette'i kadunud lapsest, kuni tillukese sünnimärgini tüdruku vasakul käsivarrel. Õõvastavalt elutruu nuku juhuslik nägemine Prantsuse kvartali poeaknal vapustab Claire üdini... ning ta on võtnud nõuks uurida välja, mis juhtus tema armastatud Rubyga.

Enda arvamus: See oli õudne. Mingil omal erilises moel oli see kohutavalt õudne. Nukumeister tegi päris inimestest nukke. Põhimõtteliselt kattis inimese näo ja keha mingi savi värgiga. Kui ma sellest raamatust emale rääkisin, pakkus ta kohe selle variandi välja, et just nii ongi.. Ja oligi. Igatahes mul on hea meel, et Ruby jäigi surnuks, ega teda ei leitud üles ja mul on hea meel, et Dave ja Claire kokku jäid. Ma ei tea. Mul on lõpu üle kohutavalt hea meel. Üldse väga hea raamat. Lugeda oli lihtne ja ma lausa ahmisin seda. Väga hea. Mind võlus eriti see raamatu nimi ja muidugi kaanepilt ka. Nendest ei saa lihtsalt mööda vaadata. 

Hinnang: 10/10


No comments:

Post a Comment