Wednesday, October 20, 2010

"Midagi pole kaotada" - S. K. McClafferty

70. 

Pealkiri: "Midagi pole kaotada"

Autor: S. K. McClafferty

Leheküljed: 320

Sisu: Kaksteist aastat tagasi vapustas Calli perekonna julm mõrvamine unist Nazarethi linna New Mexicos... ning just äsja on tapja jäljendanud seda mõrva. Veel üks perekond on tapetud samal viisil. Samas majas, kus sirgus Deke Call, kes ainsana veresauna üle elas. Praegu on ta nurjunud karjääriga salapolitseinik, kelle on hävitanud nende inimeste surm, keda ta eales on armastanud. Tema ihule on tätoveeritud kolm nime... tema ema, õe ning osava manipulaatorist prostituudi oma, kes reetis Deke'i kuritegelikule jõugule. Mehe ainus lunastus on leida mõrvar. Tema ajapikenduseks saab Anna Sandoval. Anna on kaunis ja visa, ajakirjanikuna mõistab ta inimpsüühika tumedat poolt. Annat tõmbab pidurdamatult Deke'i poole, naise mõrvaga seotud kinnismõtted võistlevad mehe omadega. Ent nende pingestatud emotsionaale ja seksuaalne külgetõmme on peagi lahvatamas. Mõlemal on saladusi, mis seovad nad ammuse kohutava öö... ning teineteisega...

Enda arvamus: Pean tunnistama, et mulle väga meeldis. Ma poleks arvanudki, et mõrv + suhted võivad koos väga head olla. Kuigi ma arvasin mõrvari kiiresti ära. Nii et lõpp ei tulnud eriti üllatusena nagu ka Deke'i ja Anna kokkujäämine, mis mulle väga meeldis. Deke oli kahtlemata mu lemmiktegelane, aga mis seal ka imestada. Happy end oli ka väga sobiv. Ja noh, nagu ma juba ütlesin, et mulle meeldis see väga.

Hinnang: 10/10




No comments:

Post a Comment