Wednesday, October 20, 2010

"Lisey Lugu" - Stephen King

94.

Pealkiri: "Lisey Lugu"

Autor: Stephen King

Leheküljed: 655

Sisu: Loo keskmes on edukas ja armastatud kirjanik Scott Landon ning tema abikaasa Lisey: lastetu koduperenaine, kirjaniku maailma jäägitult sisse elanud ideaalne partner. Lugeja ees rullub lahti lugu tundliku loojanatuuri hullumeelsusele lähedasest meelelaadist, ühe naise eneseohverdusest ja loomingule pühandatud abielust.

Enda arvamus: Nii kohutavalt raske raamat igas mõttes. Alguses ei saanud ma mitte midagi aru ja nagu ma alati ütlen "mulle ei meeldi, kui surnud rääkima hakkavad." Siis pani mind see mõtlema, et kui seda raamatut nimetatakse Kingi kõige isiklikumaks teoseks, siis MIKS? Kas ta on hull või rändab ta ka erinevates maailmades ringi? Ma arvan, et see viimane on üsna tõenäoline. Järgmiseks pean seda ütlema, et see oli kohutavalt õudne. Mul on omadus sulada raamatute sisse. Põhimõtteliselt olen ma ise nagu kõikides sündmustes sees ja selline asi toimib mul isegi õpikutega. Niisiis oli väga õudne Boo'ya Mooni minna. Ja mind hirmutas palju rohkem see, kui Lisey tahtis Jimiet tappa, mitte vastupidi. Kui nüüd siin meeldimisest rääkida, siis on seda raske teha. Kohutavalt hästi kirjutatud raamat, kohutavalt tähelepanuväärse sündmustikuga raamat, aga kohutavalt mulle mitte meeldiv raamat.

Hinnang: 8/10


No comments:

Post a Comment