Wednesday, October 20, 2010

"Igavesti printsess" - Meg Cabot

97.

Pealkiri: "Igavesti printsess"

Autor: Meg Cabot

Leheküljed: 352

Sisu: Mial on käes viimane kooliaasta ja kõik näib suurepärane. Lõpuprojekt läks hästi, ta võeti vastu oma unistuste ülikooli(desse) ning tulemas on suur ja uhke sünnipäevapidu, rääkimata lõpuballist, kooli lõpetamisest ja Genovia ajaloos esmakordselt toimuvatest valimistest. Kõik oleks just nagu hästi, kuid... Lõpuprojekt kujutab endast hoopiski armastusromaani, mille Mia teiste eest salajas valmis kirjutas ja mida keegi avaldada ei taha. Vastiku nõbu René tõttu pole vürst Phillippe'i valmiskampaania kuigi edukas. Mia kallim J.P on kohutavalt armas ja pealtnäha täiuslik. Ent on ta see õige? Lisaks on Jaapanist tagasi Mia endine kallim Michael - ja tagasi on ta ka Mia elus. Kaalukausil on nii Genovia kui ka Mia enese tulevik. Mial seisab ees mitu otsustavat valikut: milline ülikool? Kumb poiss? Kuidas küll valida, kui sellest sõltub mitte ainult neli järgmist aastat, vaid kogu elu?

Enda arvamus: Ma ootasin niii-iii-ii kaua, et seda lugeda ja ausalt öeldes tahaksin ma nutma hakata, sest nii palju kui minu ajud võtavad, oli see printsessi-sarja viimane raamat!!!!!! Enam-vähem sama tunne on, kui HP viimase osa läbi lugesin ja siis see 20 aastat hiljem, teate ma nutsin siis ka, hoolimata sellest, et kõik oli nii hästi, oli see tohutult kurb. Ja mina, kes ma Michaeli TÄIEGA vihkasin, noojah, selles osas ma niiiiii väga tahtsin, et nad uuesti Miaga kokku saaks, mis sellest, et ma seda aimasin. 18-aastane Mia ei ole reaalne, ta on täiskasvanud ja ma ei tea... see on kuidagi nii paratamatu, et isegi Mia saab ükskord suureks. Ja pärast Victoria pulmi mõtlen ma koguaeg, mis tunne oleks olla printsess. Mitte, et ma tahaksin olla printsess, ei iial, aga lihtsalt mulle meeldib selle peale mõelda. Õnnelik lõpp oli, üle pika aja sai selle üle õnnelik olla. Aga mida ma nüüd ilma selle sarjata teen? Ma ei oleks kunagi uskunud, et ma võiksin tunnistada, et "printsessi päevikud" on üks mu lemmiksarjadest kohe HP ja Narnia järel. (Ja see nimi: "Igavesti Printsess" - mitte midagi paremat ei saakski viimase raamatu nimeks valida. Super)

Hinnang: 9/10


No comments:

Post a Comment