Friday, October 22, 2010

"Harry Potter ja segavereline prints" - J. K. Rowling

148.

Pealkiri: "Harry Potter ja segavereline prints"

Autor: J. K. Rowling

Leheküljed: 557

Sisu: Lord Voldemort ja surmasööjad tegutsevad peaaegu varjamatult ning ohvreid on nii mugude kui ka võlurite seas. Harryt aga ootab uus õppeaasta ja ta soovib kannatamatult Dursleyde juurest minema saada. Sedapuhku on talle lubanud järele tulla Dumbledore ise. Mis on selle põhjus ja mida soovib Dumbledore talle näidata? See esimene üllatus ei jää viimaseks ja Harryl tuleb raamatu jooksul koos professor Dumbledore'iga nii mõnigi retk ette võtta.

Enda arvamus: Ma olen seda osa kõige vähem lugenud, sest minu meelest on see kõige igavam ja kurvem korraga. Dumbledore on alati olnud mu lemmiktegelane, sest mulle meeldib see kuidas ta räägib ja kui tark ta on ja ilma temata tundub, et kukub võlurite maailm kokku. Nii et ma olen vältinud selle raamatu lugemist. Mulle käis närvidele see, et Harryl oli jälle õigus, kuigi loogilisem oleks olnud, et tal ei ole õigus. Ja see kui Harry ja Ginny käima hakkasid ajab mu südame pahaks, sest mu silmade ette tulevad kole Daniel Radcliffe ja imearmas Bonnie Wright. Üldiselt on siiski hea raamat.

Hinnang: 8/10


No comments:

Post a Comment