Wednesday, October 20, 2010

"Ahermaad" - Stephen King

58. 

Pealkiri: "Ahermaad"

Autor: Stephen King

Leheküljed: 572

Sisu: "Ahermaad" pakub ohtralt fantastikat, pingelisi hetki ja ühe verd tarretama paneva õudusstseeni. Enigmaatiline Roland jätkab teed Torni poole koos oma kahe kaaslasega - Susannah ja Eddiega, kes on astunud tema maailma eri ajajärkude New Yorgist. Teekonnal üle Ahermaade läbivad nad imepäraseid maastikke, tungivad läbi uskumatutest takistustest ning seisavad silmitsi ainulaadsete vaenlastega, nii inimeste kui muude olenditega.

Enda arvamus: Veidikene ebareaalne või mis? Okei, ma mõistan, et see on fantaasiakirjandus, aga samas mulle meeldib reaalne fantaasia. Ma mõistan, et Jake ja Roland ei ole eriti imestunud, kui kohtavad rääkivat rongi, aga Susannah ja Eddie? Nad on New Yorgist ja nad ei tee teist nägu ka, kui rong räägib või karul on peas mingid antennid. Väga hästi on see igal juhul tõlgitud, kuigi ma lugesin seda hirmus kaua. Mingi kaheksa päeva vist, mis on meeletu aeg lihtsalt. Ja nüüd ma ei teagi, kas panna sellele ühe punkti või kümme punkti, sest koguaeg kui ma seda lugesin, tahtsin ma seda juba lõpetada, aga kui see läbi sai, olen ma kurb. Ahjaa, meeletult häid lauseid leidub selles raamatus. Lõpp oli ka hea, et kõik lahtiseks jäi. [Ilusad pildid]

Hinnang: 9/10


No comments:

Post a Comment